Sabtu, 29 Maret 2014

CERITA PENDEK PENGALAMAN PRIBADI [CERKAK] “SABAR LAN IKHLAS

Jenengku Sri Budiasih, garwaku Muhammad Mukhid, aku duwe anak telu, sing  nomer siji lanang wektu iki lagi nandang kuliah, sing nomer loro lagi sekolah Aliyah lan nyantri ing pondok pesanten sawijining deso ing kutho Gubug.
Penggaweanku mulang dadi guru RA ing daerah Bulusari, Sayung.sing papan panggonane ing sak jeroning papan pangonane MI lan Balai deso.
Saben dino mangkat mulang jam 6.30 soko omah. Sabar nemoni murid sing tambeng, budeng, lan aleman. Ugo ikhlas anggone nandangi piwulangan saben dino kuwi mau.
 Budal soko sekolahan jam 10.30, jarak sekolahanku nganti tekan omah seprapat jam.ing sakmono aku tekan omah ora banjur lekar- lekar. Tekan omah aku banjur salin ganti pakaian, terus nyandak tas blanjan bablas menyang pasar. Aku nyambi dodolan MIE AYAM nek sore, kanggo mbiantu garwaku kanggo nambahi keuangan keluargo, yo benero garwaku nyambut gawe.olehe ngene iki supoyo kebutuhan keluargo sing kepitung bisoo nutup.aku yo ngedep bensin barang.
Sak jeroning penggaweanku sing dodol mau, aku duwe crito akeh banget. Ora liyo maneh di kon ‘SABAR lan IKHLAS.
Kenopo ora? Ngene critane, aku mulai bukak warung jam 16.00 yo wektu kuwi wayah wong kerjo wis podo mulih. Durung nganti wengi aku ngenteni wong liwat  podho tuku. Wis rodo suwe Alhamdulillah ono wong menggok , sing takkarepke wong iki bakale njajani warungku.
Wong kuwi mau langsung lingguh lan pesen, ora sungkan- sungkan aku langsung nggawe ake, pesenane werno- werno.. es teh, mie ayam. Wonge mau nyambi mangan njlenggut panganan liyane ora itungan. Tak lirik wae, aku ora wani ngelokake samarku nek tersinggung.
Basan wis rampung olehe mangan pesenane mau, wong kuwi mau  njaluk rokok sak peneng, yo tak jupukake ,sak jeroning atiku yo seneng , wong yo kepayon.
Basan wis rampung wong kuwi mau ngadeg, arep lungo, tak sopo ; “Ajeng tindak pundi pak? Dheweke nyauri,” arep mulih.” Tak takoni meneh, “Lho pak penjenengan dereng mbayar.” Dheweke nyauri,” sok mben.” Karo nggleler lungo. Sak jeroning atiku kaget, gumun, lan gak percoyo, iki wong waras opo wong suwag. Wong wis mangan akehe koyo ngono ora mbayar. Jebul ono wong omong, wong kuwi mau ora waras.
Durung suwe kejadian kuwi tak lalekake, ono wong sing mlaku nuntun sepeda montore..tak deloki soko adoh- adohan. Tekan cedak tak deloki wonge kemringet abang ireng pasuryane.. tak takoki  wonge terus mbukak jok, pertondho wong kuwi mau butuh bensin. Bensin wis tak sok, tak omongi “Pitungewu mas.” Wonge malah tambah abang ireng karo klincutan..dheweke ngrogoh- ngrogoh kasakke nyambi ngelungke HP lan ngomong “ bu nyuwun tulung kulo mbeten bekto arto, namung niki kulo mbekto HP mbenjang kulo pendhet.“ aku ngandel wae. Wong sing tuku bensin mbayare karo HP kuwi mau terus pamitan lungo karo muni matur nuwun. Let sedhelok garwaku rawuh, terus tak critani babagan kedadean mau, HPne terus di prikso garwaku, jarene HP kuwi mau rusak, koco layare pecah, wis pokoke nek di dol ora payu.

Astaghfirulloh, jebul aku diapusi wong ora legewo. Bola bali aku  kapusan. Yo wis ora opo- opo, Gusti Allah bakal ngijoli .
Wis critoku mau ora gresah gresuloku , namung crito lucu ngedhepi jaman edan. Mugo-mugo sakkabehe minongko ujud belajarku anggone netepi ilmu “ SABAR lan IKHLAS lan dadi amal sodaqohku.

Sabtu, 09 Juni 2012

ALAT PERMAINAN EDUKATIF


       I.            PENDAHULUAN
Dunia pendidikan anak usia dini adalah sebuah dunia yang tidak terlepas dari bermain dan juga berbagai alat permainan anak-anak. Salah satu lembaga pendidikan yang berperan penting dalam proses pembelajaran dan peningkatan mutu dunia pendidikan anak usia dini adalah PAUD. Sebagai sebuah taman tentu saja PAUD merupakan sebuah tempat belajar dan juga bermain anak-anak yang memiliki berbagai sarana dan pra sarana untuk mendukung terlaksanannya proses pembelajaran dengan baik dan berkualitas.
Salah satu sarana yang juga menjadi sumber belajar bagi anak di PAUD adalah alat pendidikan edukatif yang lebih dikenal dengan APE.  Alat ini bisa didapatkan dengan cara membelinya dari produsen alat-alat permainan anak  atau juga bisa dengan membuatnya sendiri. Pada umumnya para penyelenggara pendidikan PAUD dan juga para guru PAUD masih banyak yang  membeli alat-alat permainan untuk sumber belajar anak. Hal ini tentu saja akan menumbuhkan budaya konsumtif dan akan melemahkan daya kreativitas dan inovasi para guru PAUD dalam menyelenggarakan proses belajar yang berkualitas bagi anak.

Minggu, 27 Mei 2012

KEKUASAAN DAN PENGARUH KEPEMIMPINAN




       I.            PENDAHULUAN
Konsep kepemimpinan dan kekuasaan telah melahirkan suatu minat yang hidup, diskusi, dan kadang-kadang menimbulkan kekaburan sepanjang perkembangan pemikiran manajemen. Konsep kekuasaan (power) erat sekali hubungannya dengan konsep kepemimpinan. Dengan kekuasaan pemimpin memperoleh alat untuk mempengaruhi perilaku para pengikutnya. Dengan memberikan hubungan yang menyeluruh antara kepemimpinan dan kekuasaan Hersey, Blanchard dan Natemeyer merasakan bahwa para pemimpin seharusnya tidak hanya menilai perilakunya sendiri agar mereka dapat mengerti bagaimana mereka mempengaruhi orang lain, akan tetapi  juga mereka harus meniti posisi mereka dan cara menggunakan  kekuasaan.

Jumat, 25 Mei 2012

PERADABAN ISLAM PADA MASA DAULAH BANI ABBASIYAH


PERADABAN ISLAM
PADA MASA DAULAH BANI ABBASIYAH

       I.            PENDAHULUAN
A.    Latar Belakang
Sejarah tidak ubahnya kacamata masa lalu yang menjadi pijakan dan langkah setiap insan di masa mendatang. Hal ini berlaku pula bagi kita para mahasiswa IAIN Walisongo Semarang untuk  tidak hanya sekedar paham sains tapi juga paham akan sejarah peradaban Islam di masa lalu untuk menganalisa dan mengambil ibrah dari setiap peristiwa yang pernah terjadi. Seperti yang kita ketahui setelah tumbangnya kepemimpinan masa khulafaur-rasyidin maka berganti pula sistem pemerintahan Islam pada masa itu menjadi masa daulah dan dalam makalah ini akan disajikan sedikit tentang  peradaban Islam pada Daulah Abbasiyah.
Abbasiyah berasal dari keluarga paman nabi yang bernama al-Abbas, dari golongan Hasyim di Makkah. Dan karena keturunan ini, mereka mengklaim legitimasi di mata orang-orang saleh, sesuatu yang tidak dimiliki Bani Umaiyah.[1]

Sabtu, 12 Mei 2012

TIPS SUKSES MENYUSUN SKRIPSI



Setiap mahasiswa yang menempuh dunia pendidikan pasti menginginka lulus cepat dengan nilai yang sangat bagus. Namun, realitanya tak sedikit mahasiswa yang justru terhambat saat menyelesaiakan tugas akhir sehingga kuliahnya menjadi berlarut-larut dan tidak lulus bahkan ada yang hingga harus drop out. Dalam menyikapi hal tersebut ada beberapa hal yang harus diperhatikan saat menempuh kuliah agar cepat lulus dan cepat menyelesaikan tugas akhirnya:
1.      Buatlah planing masa studi
Ketika kuliah bisanya hanya mengalir begitu saja tanpa adanya planing yang jelas waktu kelulusan yang dharapakan. Walaupun hal ini kelihatannya sepele namun penting karena dengan memiliki planing yang jelas maka planing itulah yang akan mengarahkan studi kita. Buatlah planing ini seawal mungkin agar lebih mudah untuk mencapainya.
2.      Rencanakan tugas akhir sejak awal
Ketika masuk perguruan tinggi mestinya sudah ada bayangan apa yang akan didalami dalam jurusan tersebut. Ketika sudah memiliki gambaran bidang yang akan didalami maka segeralah mencari masalah yang terkait dalam bidang tersebut. Sehingga masalah itu nantinya dapat dipecahkan dengan melakukan penelitian saat penyusunan tugas akhir.